Cracked Actor

GRRR!XD

Kategori: Allmänt

Sitter i min sköna säng, där spenderar jag större delen av mitt livXD om man nu ska vara ärlig...
Kan inte sova...typ....eller jag vill typ inte. Har mycket att tänka på...redovisning imon å de där jävla
samhälssfrågorna:S I hate it!!!
Jag lyckades tillåmed försova mig i morse, fast att vi hde sovmorron...LOL men missade bara samhäll...
Passade på att gå på banken å beställa ett nytt bankomatkort, jag fick en chock när jag fick reda på hur mykke pengar som var kvar, 100 kr typ:S....har jag räknat fel? var fan 99% säker att det skulle finnas 500 där...aja

Iaf, när jag kom till skolan satt alla vänner inne i soffrummetXD där satt vi minst en timme å pratade om...ja, ni som var med vet ju;) Marie joinade oss också då hon kom förbi för att hämta papper.
Hon å jag konstaterade att vi båda har bra smak när det gäller killar:P GGRRR!!!XD

Vi konstaterade också att om denne "utvalde" skulle välja, så skulle han ju välja mig eftersom jag är ung, ser bra ut osv. Marie svrade genast med att hon har nåt jag inte har...hum vadå? Rynkor?...skulle sagt det men kom naturligtvis på det sen efterXD nej hon har visst erfarenhet...haha

Vi la iaf ner den diskussionen för naturkunskapen började, tråkigt som fan, men hon pratade iaf inte med nån sten idagXD (Jag vet inte vad som hände med texten innan, kom åt nån knapp:S)
Det blev roligare sen när vi hade Marie i BKF:D
Hann klart skissen över förskolan:P riktigt snyggt blir det, ska bara sätta lite färg på så blir det riktigt fint.
Åkete sedan bussen hem med Stina å sen kollade jag datorn å efter det somnade jag.
En vanlig dag helt enkelt.

Jag vet inte vad det är med mig, är såå sjukt sugen på Mcdonalds-käk..å sen glass:)
Jag tror fan jag ska köpa det imon...fredag. En gång i veckan är helt okkej att smäcka sig;D
Denna veckan gick fort...tiden bara flyger iväg..bra det, då kommer våren å sommaren å ledigheten å förhoppningsvis jobbet:)

Jag får nog ta tag i mitt rum på lördag...söndag är dagen D ju..palla

Nu blev jag lite trött

godnatt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: