Cracked Actor

It´s OK

Kategori: Allmänt

Så, nu har jag snart jobbat färdigt denna veckan, bara 2 dagar kvar. Det är helt okej arbete men man är helt slut sen när man kommer hem. Har somnat runt halv 8 de senaste dagarna, ja ni läste rätt HALV 8!XD
I måndags var det lite nervigt men nu har man kommit in i jobbet å vet vad man ska göra å så.
Hade musik -och sagostunden i måndags och idag med Marcus, det gick superbra. Fick beröm av chefen ocksåXD
Åkte med pappa hem så jag sparar busspengar:) har precis käkat nu, det gjorde gott.

Ska försöka hålla mig vaken, ska ut till coop å handla. Allting är slut i badrummsskåpet:/
Pappa får lägga ut sålänge tills jag får lönen;D

Ska bara hålla koll på vilka jag är skyldig pengar, Stina=160 kr å Marcus=90 kr. Tror det var så.
Vad blir det...260 kr..2750-260=??? palla räkna ut det nu. + 1050 kr i studiebidrag den siste:P
nice, det blir nog både ny gitarr å utekvällXD
Samt annat smått och gott:P
Tänk om jag hade tjänat så mycket i veckan när jag var på Rosenhill, då hade jag fan varit miljonär nuXD
Hoppas på sommarjobb, 4 veckor i landstinget...9000 kr....soft.
aa drömma, det kan man ju göra.
Nä, palla skriva mer nu.
Imon är det ag som ropar ut i högtalaren iaf.

hejs;)


När det inte varit så mykke folk har jag roat mig med att lära mig olika knopar.
Övar just nu på att göra sånna där bollar:P det tar sig.
Bild kommer senXD på min egen då alltså

Kommentarer


Kommentera inlägget här: