Cracked Actor

Lediga dagen

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!!:P jag har precis vaknat å det var fan så underbart att slippa ställa klockan.
Det störigaste är att jag har världens jävla mensvärk så kan inte njuta fullt ut, har hällt i mig tabletter....nä bara 2XD
Hoppas att det hjälper. Sista dagen gick bra igår, vi jobbade på. Chillade hela kvällen men tv, dator å en Ben and Jerry´s;D
Fyllde i alla papper å sånt, johanna hjälpte mig med det å räknade ut alla timmar som jag jobbat.
Lönen lär inte komma förrän i mars eller till å med så sent som april. Tur att man ar studiebidraget, inte för att det räcker länge men alltid nåt.

Egentligen hde jag behövt städa mitt rum men fan vill bara sova ut....får se hur det blir.
På måndag är det skola igen....veckan bara försvann. Men har iaf inte bara legat å sovit hela lovet.
Har engelska tills på tisdag, muntlig redovisning å har inte ens börjat än. Sen den 3 eller 4 mars stort jävla samhällsprov...usch. Men var duktig å läste lite igår.

Känner mig irriterad idag å vill bar vara för mig själv å vila å vänta på att värken ska gå över...

bye

Nea direkt
uppstigen från drömmarnas värld

Goodmorning starshine
The earth says hello!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: