Cracked Actor

Otur...eller?

Kategori: Allmänt

Vanlig dag idag, lite extra glad på morgonen:P
Började iaf med svenska, fortsatte på CV:et men blev inte mykke gjort, jag pratade på om helgens bravaderXD
Men fick reda på betyget i sv, MVG-, nice...lite styckeindelning osv..bla bla men är nöjd.
Efter det lunch sen rast. Naturkunskapen sög lagom...drygare lektion får man leta efterXD.
Siste BKF å fortsatte arbetet med våra fingerade förskolor. Började renskriva (rita) skissen över avdelningen.
De andra renskrev resten. Ska bli skönt när det är färdigt:)

Iaf, skulle upp på stan till apoteket å hämta ut den förbannade krämen. Men det visade sig att mitt bankomatkort slutat fungera igen...hum okej tänker jag å vandrar bort till pappa. Men han hade ingen aning om att jag skulle hämta ut det idag
så han har inga kontanter. Ger upp å ska ta bussen hem å då märker jag att det bara finns 10.50 kr i plånboken...bravvoo
Så jag fick gå hem i slasket. Samt att jag missade bussen innan med Stina. Jag skulle ha stannat kvar:S

Kom hem iaf, i ett styckeXD har sedan dess suttit vid datorn å kollat tv...käkat köttbullar å bara funderat.
Svårt allt ska vara. Är skittrött men får inte somna nu.
Klockan 20.00 på ettan är det "Komedi Direkt" där Morgan är med i "Min syster och jag" 3 serier tävlar om vilken som ska sänad i tv i höst;D Heja Morgis!!!XD Alla som läser detta måste rösta på MorganXD

Nu ska jag vila ögonen...XD

bye


Snygg frilla Morgan!!!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: