Cracked Actor

Ryggont, godissug och teater

Kategori: Allmänt

Känns väl lite bättre idag än vad det gjorde igår. Skolan var väl lika dryg som vanligt men avbröt med teater i konsthallen.
Den var asbra, så alla som inte har sett "No tears for queers" gå å se den!:P
Åkte bussen hem, somnade på soffan å nu sitter jag här. Sovmorron för min del imon. Ingen musik, micke skulle visst på begravning:( å i eng får man jobba hemma med grupparbetet.
Så jag har typ en lektion imon, svenskan.

Sen är det helg åter igen, fattar inte var tiden tar vägen.
Just nu har jag fått jävligt ont i ryggen på vänster sida nermot magen, hela sidan ner till höften:S
Kanske för att jag legat konstigt i soffan:/

Göra i helgen då? ingen aning, har en massa saker jag behöver göra, typ städa, liksom innan det blir för äckligt å man drar sig för att göra i ordning..blärk!:S
Å sen de återkommande läxorna, samhäll t ex. vi skulle vara på fråga 33 idag, jag började å har kommit till fråga 6...

Jag är också sugen på å träna men gymkortet får vänta tills efter sportlovet då jag tjänat ihop mina pengar.
Alm har ju börjat träna mykke å såg nya uppdaterade bilden, magrutor!!!XD fusk.
Grabbar har det bättre, ser sån skillnad på bara några månader ju.
Men till en början så kan jag ju börja med att sluta äta godis, hade ett litet återfall idag..en snickers...fy fan vad gott det var...mums.
Jobbigt allt ska va!


aja palla skriva mer nu

hejs


The Stage:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: