Cracked Actor

Söndag

Kategori: Allmänt

Ja idag har jag inte gjort mykke, som vanligt då.
Har fortfarande ont i huvudet å nacken, men lite bättre blev det efter duschen:)
Har kollat tv å suttit vid datorn hela dagen, ändå är jag rätt trött nu.
Tjatade på pappa innan å vi åkte å handlade glass;) Ben and Jerry´s

Pappa var ute på Tjurkö, fattar inte va han ska göra där ute i det här skitvädret:S
Men fick iaf en hundring av farmor. Bra för då har jag lite busspengar iaf.

Kollar på tv nu, nyheterna. Om att icke gifta kvinnor och män får typ vara i närheten av varandra, tydligen muslimer i indonesien som är för piskning och stening av människor, och att stening ska vara dödsstraff!!!:O
Ett par som hade varit inne i ett rum utan övervakning fick piskstraff!!
Bara för att de inte var gifta:S Kvinnan fick 6 rapp å mannen fick 8 st...

De (regering,poliser osv) anser att de har dessa lagar för att förebygga våld och för att skydda samhället å medborgarna för brott:S Jag säger bara FY FAN!!!! Vilka jävla svin:(
Förebygga våld med våld? vadå, det är ju för fan inte klokt!!
Sen var det ett par som suttit å pratat på stranden alldeles själva, tydligen suttit för nära varandra.
OFTA, inte undra på att världen är full av krig å elände. Om de skulle kramas lite mer och inte vara så strikta med allt så skulle det inte finnas massa skit. Måste en del religioner vara SÅ extrema?!
Jag blir fan förbannad!:@
USCH!!!

Men nu till nåt annat, imon är det första dagen på jobbet:) börjar med möte klockan 9.00 sen vid tio börjar det hela.
Är lite nervös, tur att man har några polare med sig.
Sara, jag å Marcus samt Elina som reserv;D

Hittade nån länk på FB, man kan göra cartoon av sig själv:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: