Cracked Actor

Up/down

Kategori: Allmänt

Fy fan vad allt känns skit idag, frös å nös idag på morronen så stannade hemma, ont i huvudet hade jag också.
Allt känns bara skit, vill bara försvinna nånstanns. Är tung i huvudet å i kroppen men jag har sovit hela dagen så jag är inte trött på det viset. Allt känns bara så hopplöst just nu. Men det vänder väl snart, som det brukar göra...

Var hos min läkare igår å kollade utslagen, typ nån slags eksem men fick en remiss till hud iaf, kan ju inte hålla på å smörja med den där jävla salvan i hela mitt liv, såfort jag slutar med den kommer det ju tillbaka.:S
Frös redan innan å sen var man tvungen å ge sig ut till kungsmarken:/ sen hittade jag inte först, sen bussen in till stan igen.
Tror jag åkte förbi Lidl 4 gånger samanlagt. Men köpte måltidsersättning iaf på Life, dietmeal...smakade den idag å den var ju inte direkt god..trots att det var chokladsmak. Men den kostade 359 kr så då ska jag fan käka att åsså.

Att det inte bara kan finnas tabletter å sen går man ner i vikt å blir vältränad å får värsta drömkroppen.
Livet suger så extremt ibland, varför ska det vara så.
Ena dagen är allt jättebra å allt är roligt men sen dagen efter kan allt kännas såhär. Tror jag är manodeppresiv eller hur fan det stavas. Det ligger ju i släkten. Fuck i så fall.

Är så sugen på glass också, är hungrig...stod på den där måltidsersättningen att den skulle mätta, men verkar inte hjälpa.
Jävla sket. Och snart är det Alla Hjärtans Dag med, det gör ju en ännu gladare...NOT*
Man bara hoppas på en massa..men inget händer....

Finns det nån som kan muntra upp mig å säga att den älskar mig??
Förutom mamma å pappa....



Kommentarer


Kommentera inlägget här: