Cracked Actor

5 februari

Kategori: Allmänt

Härligt med fredag:D egentligen känndes det lite onödigt att gå till skolan för vi hade ju typ inte svenska heller, vi fick jobba på valfriplats, så i stort sätt tillbringade vi dagen i matsalen å jag åt inte ens för jag käkade frukost en timme tidigare. Men jag fick då möjlighet att vandra iväg till banken å fixa mitt bankomatkort som strular åter igen.
Men väl där märker jag att jag har glömt leget hemma:S samt att gubben i kassan
hade dålig hörsel så jag typ fick ta om allt ihop från början.

Gick till pappa en stund för det kändes onödigt att åka hem så tidigt sen drog jag till bussen å for hemmåt, men behövde inte betala:P han bara nej nej, ta pengarna när jag la fram 12 krXD..? aja skönt det för det gjorde så jag kunde köpa glass, Ben&Jerry´s Chocola Fudge Brownie. Men iaf precis innan willy´s så glömde chauffören att svänga så istället fortsatte han mot tullskolan:S jag fick hojta till.

Sen hemkomsten har jag bara softat, precis som det ska vara på fredagar:) somnade i soffan.

nåt mer?

Jo mitt smink från sheer cover kom igår, highlighter-"pink", puderfoundation-"nude" å consealer-medium
Skulle haft light på consealern men det fanns inte i singleförpackning...vet inte varför:/
Annars finns det duo-consealer med halva light å halva medium så man ska kunna blanda om man har nån mellanton. Men det har inte jag så jag kan hålla mig till det ljusaste:)

Iaf, prövade det idag å det är såå bra...har fått använda den mörkare delen av sminket eftersom det andra har varit slut. Man fick ju en dosa ljust å sen en nyans mörkare så man ska kunna blanda å hitta sin färg.
Men eftersom jag är så ljus behövde jag bara använda "nude" därför tog den slut först.
Men nu vet jag iaf vilken nyans jag har å kan bara beställa delarna för sig. Det kom ju i paket så man ska få penslar å sånt först. Aja ni fattar nogXD
Det bästa också med att beställa alllt separat är att förpackningarna är större, dubbelt så mycket:)

Jag gör en länk så ni som vill kan gå in å kika;)
Prova det är jättebra, är lätt å naturligt å håller hela dagen.

http://www.sheercover.se/default.aspx

Har provat rätt mycket från TV-shop, men detta är nog det som funkat bäst.
Provade ju proactive men det blir alldeles för dyrt i längden å funkar inte så bra, inte på mig iaf.
Har hittat Garniers nya serie, Pure Active å den funkar jättebra:) faktiskt bättre än proactive.;P

Nä nu orkar ni väl inte läsa mer.

Klinka lite gitarrXD

BYE!


Sheer Cover








Kommentarer


Kommentera inlägget här: