Cracked Actor

Speak your mind

Kategori: Allmänt

Trög dag idag, men fick lite gjort iaf. På svenskan efter att jocke spytt galla över oss angående saker som hänt på skolan, så fick vi börja klottra ihop ett brev till våran rektor, Håkan. Att vi sitter och fryser osv när han själv sitter med en alldeles egen värmefläkt på sitt kontor:S
Jävla ego är han.
Jag tog på mig uppgiften att skriva ett brev med underton, fick hjälp av klassen men gjorde faktiskt det mesta själv. Bäst så eftersom jag är en kontrolldåreXD
Lunch efter det, ingen höjdare men det gick å äta.

Sedan naturkunskap...så jävla drygt, 1.5 timme senare, BKF och jag fortsatte med ritningen över vårat fingerade dagis:) rätt soft.
Tog bussen hem, svinkallt ju, och fick trevligt sällskap:)

Är rätt pigg så ska försöka sätta mig med alla jävla läxor, käka först....frysmat...
är så sjukt sugen på pommes,cheesburgare å dipp:P

Nej nej, inget sånt....tänk bikini bikini, sommar, sommar.

Men en gång i veckan är det tillåtet att käka onyttigt;)
Längtar till fredag....sen har vi ju det där med alla hjärtans dag:S...
man blir ju fan depprimerad bara man tänker på det.

Aja palla mer nu

family guy is waiting


byes


Kommentarer


Kommentera inlägget här: