Cracked Actor

18 januari 2010

Kategori: Allmänt

Började som vanligt idag trodde jag, men tydligen skulle vi inte ha mentorstiden så då kunde jag ju
sovit lite till:/ Men iaf, svenska sen, skriva å diskutera med sig själv om klimatet å vad man kan göra
som enskild person för att rädda jorden. Det gick väl helt okej men inte så kul kanske.
Efter lunchen skullle vi inte ha några lektioner utan då var det marknadsföring av I-valen.

Vi på Törnströmska hade sista tiden men vi dissade det å gick omkring iaf, spela rulle liksom, det är ju orättvisst att vi ska vänta så länge när vi slutade redan typ vid halv 12.
Men det kvittar, fick lite info, eller en broschyr om "sceniskt karaktärsarbete" alltså med andra ord, teatern:)
Det är en 100 kurs, alltså över ett helt år, men hade ävern velt ha "mask och kostym", hur man kan sminka fram olika karaktärerXD å det har ju jag en fallenhet för. Men kan liksom inte ta 2 stycken hundra poängskurser, eller kan
kan jag väl men det blir för mykke. Behöver ju bara 100 poäng eftersom jag läste 200 nu i tvåan.

Om jag inte gillar teatern så kan jag väl kanske byta, grejen är bara att det fins ett visst antal platser, 24 i teatern å 20 i mask å kostym:S

Åkte hem runt 14 tiden men stina som sällskap, snön ligger fortfarande kvar, eller aa, det har kommit mer.
Detta gillar jag inte, vill ha sommar nu!!!XD

Lyckades somna å vakande för nån timme sen, bravo:/
Just det läxan...

bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: