Cracked Actor

Aldrig mer godis!!!

Kategori: Allmänt

Usch jag är så mätt:S Jag har sagt det innan och jag säger det igen:

JAG SKA ALDRIG MER ÄTA GODIS!!!

troligen kommer jag göra det men fan inte på ett bra tag.
Imon ska jag vara duktig å ut å gå å göra pilates. Pepp för fan nu...6 månader kvar till sommaren:/

Idag var det iaf skola, hade betygsamtal i engelskan, hon sa mellan VG+ och MVG- så om hon skulle sätta betyg nu
så sa hon att jag skulle få MVG:P
Efter var det musik;), det blev en Tom Petty-låt igen, Learning to fly. Gick väl bra men vi blev lite trötta på den,
4 ackord liksom. Kan bli lite tjatit.
Sv efter det å redovisningar å eftersom vi gjorde vår i måndags så behövde vi bara lyssna idagXD soft som fan.
Sen rast å efter det pedagogiskt ledarskap, började med ett grupparbete om olika pedagogiker, vi tog
"I ur och skur".

Sen fick vi sluta å jag drog till hemmakväll å köpte godis, det blev alldeles för mykke...men måste de ha så stora påsar:S Det bara lurar en.

Har sovit en stund, skönt:)

Tiden går frammåt, mitt klipp på aftonbladet ligger på andra plats på veckans mest sedda:D
Lite häftigt det.



På söndag blir det kanske att hälsa på kusiner å kusinbarn på Sturkö, å på kvällen promenad med Magdet.
Annars har jag inget mer planerat..dock hade jag behövt städa



BYE!

Kommentarer

  • Johanna - www.johannajagendal.se säger:

    Svar: Tusen tack! Vad snäll du är! :D Just nu har jag en tävling på min blogg som du gärna får vara med i om du vill! :)



    Åh, vad gott det såg ut! :D



    Hoppas du får en fin dag!

    Kram Johanna

    2010-01-28 | 12:29:49
    Bloggadress: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här: