Cracked Actor

Återbesök

Kategori: Allmänt

En helt vanlig dag idag, nästan iaf. Började med eng, glosorna gick bra:) som alltid.
Önskar jag hade lika lätt med alla ämnen i skolan, soft, läsa att en gång sen kunna alltXD.
Sedan var det musik, chillade med österhof framför datorn, han ska visst också ta sceniskt karaktärsarbete som I-valXD
Vi började tjafsa om vem som följde efter vem, å vi kom fram till att det var han som stalkade mig eftersom jag redan har lämnat in pappret;D å det har inte han...haha JAG VANN!!!
Vi övade på våra låtar sen å det gick väl bra. Stort grattis till Julia som fyller 17 idag, Ronja kom med en tårta:)

Vid 11-tiden var jag döhungrig, trodde att anna skulle äta i skolan men nej så ja gick ner själv men hittade faktiskt disa, stina,elina å aleks vid ett bord. Vi satt där ett bra tag å spanade efter ^^, tänker inte säga det här..den personen kanske läser. Efter den fjuttiga jävla luchrasten så hade vi LPL, förberedde frågorn sen runt halv ett drog vi till Blå Port för vårat studiebesök. Gick runt å kollade in avdelningarna.Ungarna hade vuxit lite sen sist;) å de kände igen mig, de flesta iaf.

Efter det var det hem, jag gick!!:P fint väder var det ju...å sen orkade jag inte vänta på bussenXD
har sen sedan jag kom hem sovit i soffan, aa alltid lika skönt, I LOVE IT!!XD

Sovmorron till 9 imon...gäller att inte försova sig, vi ska ju vara i kommunhuset...TRÅK!:S
Kallt skulle det visst också bli imon, huuu..fy fan, sommar NU!

Mensvärken är fortfarande ett faktum:S aj aj...PALLA...

Blir väl att glo tv å sitta här vid datorn hela kvällen....lat jag ärXD

BYE


Staaina å Disa bortvänd från kameran (som vanligt)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: