Cracked Actor

Beroende x 2

Kategori: Allmänt

Jag har inte druckit nån oboy alls idag å nu känner jag mig helt skakis:S Jag tror jag har blivit beroende av socker eller choklad iaf. Inte för att jag har gått upp nåt men det känns liksom inte speciellt bra.
Det är iaf lördag så ska avnjuta en sista gång innan verkligeheten tar vid av Ben&jerry´s Chunky MonkeyXD
Mums...;D

Var precis inne i stan å hämtade min kära plånbok som jag lämnade i säkert förvar hos Louise på nyår:)
Fick med mig ett par skinnhandskar också...vem är de? Magda är det dina eller.
Ingen aning, mina är de inte iaf. Hoppas att nån efterlyser de iafXD

Jag har också blivit smått beroende av johnny depp:P å min nya dator naturligtvis.
Fattar inte hur jag klarade mig innan:P LOL

Men jag har iaf lyckats göra nåt bra idag, göra skolarbete:) den där ARL-intervjuen om dagiset å så.
Skulle varit inlämnad innan lovet men va fan..skit samma.
Och nu har jag bara Dante-grejen kvar...drygt med redovisningen på måndag men bara till att göra.

Vi är så lagom trötta på att nu att bara om nån nämner dante å tratten så suckar alla i kör. Alltså vi som är  i den gruppen då. Vi fick välja själva...hde stora visioner men fick inget medhåll för att tiden tog slut sen hann vi ändå inte redovisa innan lovet...det blev bara skit av allt ihop.

Nej nu ska jag chilla resten av kvällen med Depp-film å min glass

glass

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: