Cracked Actor

Bra start på året...not*

Kategori: Allmänt

Man tror att allt ska bli så bra så fort det blir ett nytt år. I helvete heller, problemen är de samma å man får
bara nya beskymmer å allt är 10 ggr värre än innan.
Nyår igår var helt okej, goa vänner som förstår, stöttar en å dricka. Då glömmer man för en
stund. Men när man vaknar kommer det tillbaka å allt är som det var innan.

Desperaten igår med vänner å bekanta....rätt kul men slutet kanske inte blev så bra.
Varför är alla killar så dålig på att kyssas, det slutr alltid tt man blir kvävd till döds...å det ville man inte
speciellt inte till titaniclåten som skall vara romantisk å så....no no...killar lär er detta en gång för alla!
Inte kväva oss med era förbannade tungor!!!:@
Det är inte trevligt å ser inte så trevligt ut.


Varför kan jag aldrig få de JAG ville ha...alltid får man töntarna på halsen...taskigt att säga men så är det....inte de allra snyggaste. Alltså jag säger inte att alla töntar är fula. Men man märker snabbt om nån har det där "speciella", kanske är det självförtroende utan att de är arroganta. Har inget anin. Humor är viktigt å charm utan att det blir för smörigt...liksom..kan man aldrig få hela paketet ...snygg, söt, rolig, humor, charm å snällhet.
Kanske lite svårt om man har johnny depp som ideal för killar.
Jag är väldigt kräsen å när jag tycker om en kille så ska de uppskatta att jag valde just de....för det är inte många som blir godkända. Synd för dig som missade denna chansen!
Synd om de överhuvudtaget som har dissat mig.

Jag själv är utåtriktad, ofta glad, rolig, söt å för det mesta snäll om inte nån jävlas med mig förstås, då jävlar.
De flesta killar gillar att man är på å så men vissa tål ju inte det å springer iväg som småungar.


Oboy är gott

bye!


Kommentarer

  • Hulduurrrr säger:

    Easy going linnet! ;)

    2010-01-02 | 02:26:09

Kommentera inlägget här: