Cracked Actor

Cold hands

Kategori: Allmänt

Mina händer är kalla, suttit för mykke vid datorn...antagligen. Det känns bättre idag. Även ifall jag sovit bort det mesta av dagen. Jag behöver väl det. Men gillar inte det faktum att jag vänt på dygnet. Inte bra.
Iaf, innan ikväll provade jag inspelningen på datorn...inte världens bästa ljud men lite lättare än det var med mobilen.
Svårt att både spela gitarr, använda båda händerna å samtidigt hålla mobilen på bra avstånd från munnenXD

Det blev 12 låtar sammanlagt, various artist. Snackade med Jack igår på msn...funderar på att spela ihop, bara hitta på nåt kul. Han har gjort en egen låt som han spelat in, fick lyssna på den å tycker den var väldigt bra:).
Han har visst inspelningsgrejor å så....vill jag åsså ha.

Själv har jag bara skrivit två låtar, sen en massa småskit som vi kallade det:P...fast vet ju inte om det är nåt att ha.
Hade tänkt spela in att fast med micken eftersom jaag spelar högre än jag sjunger. Svårt att sitta böjd ner mot datorn åsså:/. Jag ska bara se till att stiga upp :P.

Hungrig är jag nu med, såå jävla sugen på kebabbrulleXD
mums....appel hade visst varit ute med åke å sin brorsa...att de orkar, en annan har ju inte repat sg sen nyår än.

Den 11 börjar skolan igen...*suck*...har lite grejer som inte är färdiga än....PALLA!

Ska fortsättta kolla tv nu

TAck alla vänner för att ni finns.
JAg behöver er nu!<3




Sååå fiiiin!
Depp forever in my <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: