Cracked Actor

;D

Kategori: Allmänt

Är på bra humör, för det mesta, de senaste dagarna iaf:)
Inga tunga läxor eller så, skönt som fanXD
Grupparbetet med ur och skur är typ helt klart så imon kan vi bara slappa eller gå hem tidigare;)

Fredag imon med mys...filmkväll kanske...får se vaf mer som händer i helgen, ingen utgång, jag behöver spara mina
pengar. Jo just det!! Jag fick jobbet på marinmuseetXDXD blev så glad att jag typ skuttade runt klassrummet.
Äntligen ska jag få tjäna min helt egna lön, typ 60 kr i timmen men vet inte hur många timmar varje dag.....

Spännande,  hoppas jag får ett annat jobb sen efter.
Äntligen känns det som jag har medvind å att jag får tillbaka så mycket som jag har kämpat de senaste åren.

Imon kommer studiebidraget också å då måste jag lägg typ 300 till busskortet eftersom våren gick åt helvete å det började storma:S
Sen mer smink från sheer cover. Får se hur mykke det blir, viktigaste är foundation å concealern. Får vänta med resten.
Blir väl att kanske göra nån läxa, typ samhällsfrågorna:S...sen är det inget annat som man behöver plugga in.
Ska slänga iväg ett mail till människan som ska ha introduktionen på marinmuseet, så vi vet vad vi ska göra.

Längtar så tills sportlovet å helgen som nalkas:P

aja nu ska jag ha nåt att käka

bye!


haha västa bitchbilden, askul!!!XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: