Cracked Actor

Fetefylla

Kategori: Allmänt

Haha! jag fick som jag ville, runt halv 8 får jag tag i magda å vi bestämmer oss för att gå ut:P
En timme senare är vi i stan på playbar å håller oss där hela kvällen, började med en smiroff å sen delade vi på en kanna ciderXD eller rättare sagt, magda drack nog 20% av cidern..resten klunkade jag i mig.:P Hn skyndade på mig å sa att vi skullle gå nån annanstanns...typ till PM eller nåt. Gjorde vi det eller, nej, jag mådde inte bra, var precis så att jag kunde gå;D Stapplade iväg till michell´s för att nyktra till med lite mat, magda var hungrig igen trots all festmat innan:P
Vi delade på en gyrostallrik å jag mådde som jag förtjänade efteråt. Fösökte spy på toan men det gick inte. kom bara massa rap men det var skönt att få ur sig lite luft eftersom jag alltid får hicka såfort jag blir packad.:S
Kände att jag inte pallade mer utan ringde pappa å han hämtade oss:)
Jag sjöng i bilen å lekte rockstjärna å roade pappa å magda;P skitkul.

Det var skönt å komma hem å efter en stund började jag nyktra till:), magda sov över å vi sjöng lite tillsammans innan vi sussade sött. Skickade ett par pinsamma sms också...men tydligen så var det "lugnt"....:S
Under natten var jag astörstig hela tiden...men pallade inte upp å drick...jävla gyrosXD
Men vaknade runt 11-tiden, magdet å jag åt frukost å sen gick hon. Jag duschade, gick ut med hunden å nu har jag käkat rester sen igår, kålpudding:)

Såhär full har jag inte varit sen nyår 2008/2009....

Är jättetrött nu så hade tänkt sova en stund:)

bye!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: