Cracked Actor

I´m done

Kategori: Allmänt

Idag har jag äntligen lyckats pallra mig upp från sängen, även om klockan var run 3XD
Men jag har STÄDAT!!! å är supernöjd...alltid lika skönt att ha det gjort.
Har redan duschat så det blir snart sängen.

Har även fått riktig hemlagad mat idag, det är inte ofta det händer i detta huset, köttsoppa, asgott:Psen glass till efterrätt, inte min favvo ekologiska choklad men efter att ha städat så var det skönt å ha nåt att svalka
sig med:)

Imon har pappa å jag planerat att åka ut till kusin conny så jag får träffa mina små kusinbarn.
Blir skönt å komma ut lite. Får väl också sätta mig med lite läxor, typ samhäll å eng.

Igår satt ag å fixade ihop ett nytt CV...eller 2 rättare sagt så det passar de två jobb jag sökt eller ska söka.
Gick även in på landstinget å kollade feriejobb...ansökte där med trots att jag är 20 år å man typ ska vara mellan 16 å 19.
Men va fan, går ju fortfarande i skolan så skulle väl så småningom fått en sån där blankett i skolan.
Sökte, städ,kök å det där....inte vården.
Hoppas på detta. Håll tummarna för mig.

På måndag ska visst Annas pojkvän var med i skolan, undra hur det går.

Dagens: "Bara för att jag säger det behöver inte betyda att jag menar det", eller hur var det nu igen?

hahaha

godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: