Cracked Actor

Krypande tillbaka

Kategori: Allmänt

Var inte på humör i morse, kändes som man hade en klump i magen eller nåt, men problemet är...jag vet inte varför.
ville bara gå å lägga mig igen å försvinna bort nånstanns, fan vad jobbigt det är.
Men lyckades ta mig tll skolan iaf...började med grupparbetet i pedagogiskt ledarskap, jag fick halva texten gjord
medan Anna å Stina letade bilder, det blev bäst så. Anna och jag försökte samarbeta men det gick inte så bra, bättre om jag gör det själv...kontrolldåre som jag är.
Efter hade vi tråkig samhäll, men som tur bara i 50 min, skrev ett medborgarnförslag tills då vi ska till kommunfullmäktige nästa torsdag. Sittta å lyssna i 2 timmar, jippi...NOT*
Iaf, jag klagade på att det inte finns nåra jobb åt oss ungdomar.
Sen gick vi å käkade men först fångade jag Björn så jag fick reda på mitt betyg i hälsopedagogiken, det blev VG+. Nöjer mig med det.

Efter maten hade vi Marie å vi fick äntligen reda på gruppkonstalationen till den fingerade förskolan vi ska göra.
Jag hade tur, fick en bra grupp å är nöjd. Vi började planera å har gjort det tråkigaste sen runt halv 2 tiden la vi ner skiten
å gick hem. Skönt, jag hann rensa mitt skåp lite innan för bussen gick inte nästa gång förrän 6 minuter över.

Har typ bara sovit hela eftermiddan...som vanligt, pratae lite med mamma när jag kom hem. NU har hon visst pratat med
pappa att han inte ska skälla så på mig som han gjorde igår...så nu försökte han ställa sig in å krama mig. Så jävla typsikt
det är ju lika dant varaenda gång, först skälller han sen blir jag sur å inte pratar med honom, sen blir mamma sur på honom å pratar med honom sen försöker han ställa sig in.

Han vill bara att jag ska må bra å att han vill att jag ska klara skolan....men han är bara rädd att studiebidraget ska dras in. Det är där skon klämmer, allt handlar om pengarna, jag måste fan ha ett jobb nu...på helgerna å på loven.

Men fick nys om ett jobb på sportlovet på marinmuseumet med lön:)..temat skulle vara musik och det passar ju mig, de vill ha nån som kan spela nåt. De tar visst bara in 3 stycken, cv ska lämnas in till Marie på måndag. Hoppas jag får det.
Sen måste jg fortsätta söka...till sommaren...fan alltså att det ska vara så svårt.
Sen snart den 19 februari ska det vara nån jobb/ungdomsmässa på arbetsförmedlingen,2 ska be om lektionstid att få gå dit. Jag tar alla chanser jag får.
Det känns lite bättre nu, men det är väl bara för att det snart är helg....

bye







Kommentarer


Kommentera inlägget här: