Cracked Actor

Leave me alone!

Kategori: Allmänt

Kan inte bara alla låta mig va?
Så trött på å bli ifrågasatt, hur jag sköter mig, att jag tror för mykke om vissa saker.
Jag vet nog hur ni funkar, så försök inte inbilla mig nåt annat.

Det första man får när man ligger å sover när pappa kommer hem är en fet jävla utskällning, som om jag bryr mig om dig
Jag är 20 bast, du bestämmer inte över mig längre, fan just nu vll jag bara flytta hemifrån så man
slipper allt jävla tjat, "gör si gör så".

Vad ska ni bry er så mykke för? ni var ju inte mykke bättre själva!!!:@
Ingeting jag gör blir ju nånsin bra, jag kunde alltid gjort allt lite bättre, aldrig kan ni vara nöjda med det jag gjort.

Ni tjatar om jobb å framtiden, jag försöker ju men det finns ju inga jobb, har varit å frågat men inget händer.
Å om jag vill sova så gör jag det!!! Jag kan väl inte hjälpa att jag är så trött på vintern. Det är väl för fan inget
jag väljer att va!:S

Den dryga vintern tar ju aldrig slut, det kvitttar hur mykke jag sover jag är fortfarande trött, det gör det samma om jag sover lite eller lagom är lika trött för det.

Det skulle väl var bättre om jag bara försvann, då skulle ni inte behöva sösa pengar eller tjata på mig!
Lite tråkigt skulle ni väl få men då har ni ju alltid TV.

Åt helvete med allt

......................





Kommentarer


Kommentera inlägget här: