Cracked Actor

Lilla jag:O

Kategori: Allmänt

Jag hittade just mig själv på Aftonbladet:) coolt.
La upp ett klipp där, Spökorb eller damm?

Satt å klinkade i tisdagskväll å provade ny videoinspelning, inget bra ljud dock å man hör inte vad jag sjunger.
Men fick nåt annat iställetXD
Kanske en spökorb som susar förbi...rätt sakta...
Oftast är det bara udda å intrressanta klipp som hamnar på typ första sidan:P
Trodde inte att det skulle hända:P men det gjorde det, ascoolt.
Kanske man blir lite kändisXD
Å har haft många visningar å några kommentarer, en del tror, några inte.

Jag la ut det för att jag ville se vad andra hade å säga om det.
Det lönade sig verkligen:)

Ska införskaffa mick å sen ska jag spela in när jag sjunger å spelar, sen blir det naturligtvis mer spökjaktXD

Det är bar att gå in på aftonbladet.se å skrålla ner en bit å sen hittar ni mig på höger sida:)

det står: "här upptäcker hon en spökorb"
"Ljusfenomen eller riktigt spöke?"

LOL:P fan vad kul, hoppas på fler kommentarerXD

För övrigt så var skolan rätt dryg idag, men imon är det fredag, kanske piraten, får se..känner mest för att tjocka mig
framför tv å käka glassXD


Jag och halva Stina, på den blonda tidenXD

BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: