Cracked Actor

LOW

Kategori: Allmänt

ÅÅ imorse var det riktigt trögt å stiga upp:s
Svinkallt var det också typ -14 grader...usch, engelskan var segare än nånsin.
Musik var det efter då som vanligt å trodde jag skulle gaska upp mig då men nä...inte ens det hjälpte, vi började på en ny låt, den är rolig att spela, lätt å så men ville bara krypa ner under mitt täcke igen.

Vi skulle egentligen ha svenska men Jocke sa att om vi var hungriga nu så fick vi äta:)
Efter det blev man lite piggare å mer uppåt. Träffa Disa å hela gänget.
På sv så fortsatte vi med att skriva CV (det personliga brevet), lite drygt så vi satte oss i soffrummet å snackade om allt annat än det vi skulle. JOcke kom in å kollade läget å vi diskuterade allt möjligt.
Det är så det ska vara varje dag i skolan, flum å småprat i soffrummet, det är mysigtXD

Iaf visade att vi var färdiga med vårt grupparbetet i ur å skur sen fick vi gå hem. Jag å stina satte oss å vänta innne eftersom vår buss sölar i skitvädret.
Kom hem å slängde mig i soffan med datorn å kollade tv å sen dess har jag varit där.

Har precis käkat lite mat å ska snart åka ut til coop å handla med pappa, vilket han inte har nån lust med, men jag tvingar honom. Ska ha min chokladglassXD å lite annat, mina hudvårdsprodukter;D

Egentligen vill jag inte heller ge mig ut i denna kylan men jag måste ha detta.

Ja vissa måsten finns det, MINA MÅSTEN!XD

Göra sen ikväll?

Vet inte, en del ska ut kanske men palla, ska spara mina slantar.
Får väl ha eget fredagsmys eftersom ingen ville...

Nä palla mer nu. Imon ska jag köpa dietmeal å försöka bli lite smalare.



bye!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag har dig kvar, men du får komma när du vill till kalmar, det vet du <3

    2010-01-30 | 20:33:17

Kommentera inlägget här: