Cracked Actor

OPS! O.o

Kategori: Allmänt

Fan, men jag orkade inte upp idag, nattens händelser blev för verkliga:S
JAG tror nämnligen jag fångade lite orber med min cam igår när ag skulle spela in mig själv.
Jag skrämde uppp mig själv lite och kunde inte somna, när jag väl gjorde det så var det bara 3 timmar tills jag skullle upp.
Så nej jag var inte i skolan alls idag...dumt ja jag vet men fan, jag gör ju ändå ingen nytta när jag knappt kan hålla ögonen
uppe, pluggade hemma istället.
Det var ju ändå bara 3 lektioner idag...I valen å LPL-nån ny kurs å då är det ju bara massa papper å sånt man får.

Men imon ska jag gå, vi börjar dock inte förrän 12 nånting för en lektion är inställd samt att vi har sovmorgon till halv 10.
Imon är det Ewas begravning åsså...men jag vet inte om jag ska gå...det är bara för sorgligt.

Hur ska jag kunna sova inatt, inte för orberna utan för att jag sovit hela dagen.
Jag lovar,  jag ska bättra mig, mamma blev ju inte glad å pappa blev vansinnig....palla de.

Aja nu ska jag väl fortsätta glo tv å dricka lite oboy:)



bye!

Kommentarer

  • Magdaaa säger:

    min flicka <3 oboy is the shit, speciellt varm nu till vintern. Längtar till söndag :')

    2010-01-13 | 01:51:55
    Bloggadress: http://starrynite.blogg.se/

Kommentera inlägget här: