Cracked Actor

Short Day

Kategori: Allmänt

Huu vad kallt det är överallt:S...svårt att plugga naturkunskap som det är.
Skönt att krypa ner under täcket speciellt när man får vänta på bussfan i 30 min.

Eng var seg idag på morronen, musiken gick också segt av någon anledning, lunch sen Pedagogiskt ledarskap, grupparbetet om "Ur och skur"....inte världens roligaste kanske...
Men slutade sen iaf så en kort dag blev det....skönt. Än så länge känns det helt okej med läxorna, men bara för att
jag skriver det nu så kommer allt säkert förändras imon:S brukar blir så.

Klockan 21 var det teatersupén med Morgan Alling och en annan som värd, lite synd där på glassen som smälteXD
Det borde de fixa, en frys till China teatern;P
Blir så glad när jag ser mina idoler på tv, oavsett om det är Depp eller Morgan:) men mest Morgan för han är ett sånt energiknippexd

Längtar ssåå till 3:an då jag ska ha teater som I-val;) fast hade ju velat börja redan nu men stoffe har inte frågat om jag
kan joina hans grupp. De skulle visst sätta upp, "ronnebys blodbad", kan jag inte få vara ett träd eller nåt åtminstoneXD LOL:D

aja, naturkunskap var det ja...Palla!

Sovmorron imon till 9, det gillar vi;)

bye!


VS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: