Cracked Actor

Sunday

Kategori: Allmänt

Fan vad alla snackar om det stora bloggpriset...om det är nån som ska ha det så är det ju jagXD LOL
hahaha!!!!
Nej men allvarligt, hur får man fler läsare egentligen, mer än sina polare...?
Alla som har blivit nominerade eller aa...de som tog mest plats var ju alla modebloggare kenza, kissie å Amanda var det å resten av de töntarna. Och ni vet ju redan vad jag tycker om de.
BLÄÄÄ! sger jag bara...vet att det är fler som tycker som jag.
Men det är synd att såna där modebloggare ska ta all plats.
Kan det inte finnas plats för normala bloggar...som min typ. Bara ett vanligt vardagsliv med upp å ner gångar.
Aja nog om det nu.
Min tid kommer väl också.XD

Har bara sovit idag, kollat lite film "The Brave" med allas våran Depp:)
Sen skrev jag ihop en låt;) jag har funderat länge på en viss låt med Marc Bolan å velat ändra texten så
nu gjorde jag det. Så texten är min å musiken är fortfarande Bolans men det går å ändra.
De bästa låtarna behöver egentligen bara ha 3 olika ackord. Mer behöver det inte vara juXD.
Stör mig på att det blåser storm ute, huu fy fan för detta kalla väder.
Längtar så till sommaren:)

Men ett halt halvår kvar, skolan imon...orka....måste fixa den där Dantegrejen också....ååå
Jag är alltid ute i sista minuten, det slår fan aldrig fel:S

nä palla mer nu..undra när Magda kommer hem....kanske ska messa....

aja

have a nice evening:)

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: