Cracked Actor

VT-10

Kategori: Allmänt

Idag började skolan på nytt, alla var lite sega, iaf jag men ändå skönt att få nirmaka vardagen tillbaka.
Vi började dagen med mentorstiden, jag fick mina I-valspapper, val till 3:an. Hittade inte teater så är lite besviken.
Efter hade vi Sv å Dante-redovisningen, det gick bra, trots svåra ord.
Efter var det käk, å jag har nu övergått från vegmat till kött i skolan också.
Efter hade vi nytt ämne med ny lärare, naturkunskap å ja, det är lika tråkigt som det låterXD
Läraren var lite sådär beige som NO-lärare brukar vara:P LOL

Hade sen lite rast igen innan Maries lektion, där vi friskade upp minnet från vad vi gjort i höstas å så.
Inget nytt under solen alltså.
Jag och stina vandrade genom kalla vädret till Caspians å köpte varsin skagenbaguett..mums!XD
Hann precis med bussen hem. Är nu mätt i magen, trött å allmänt nöjd med att jag har gjort alla läxor.
Men vi fick en ny tils onsadag i naturkunskapen, men det är inget svårt.

Imon är det dryg eng men sen rolig musik...gympa imon med..hahahaha ofta jag kommer vara där...not*

Nu sk jag värma mina händer å kolla tv.

BYE!

så här kul har vi...


Uteliggare..nope...RAST!


stina!!! yeah manXD


Röka påXD


POse..åthelvete:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: