Cracked Actor

"Hej sa Petonella ifrån plaskeby..."

Kategori: Allmänt

Alltså regn kan vara väldigt mysigt å det var väldigt välbehövligt eftersom det har varit värsta torkan
men nu får det fan vara nog:S
Det har regnat sen tidigt i morse, det blåser å bara öser ner-.- tråååk

Men iaf. Igår var jag å stina på stan...å jag brände 2000 krXD
brände sedan 800 kr på nätshopping på kvällen:D

Härligt att få sin första lön men fan...undra hur länge det räcker. Nu får jag spara resten...
Sov till typ 2, vaknade av att päronen flytt från stugan i ösregnet.
*Suck* jag hade det så lugnt å skönt hemma. Men kan ske tur att de kom hem för orkade inte handla igår å hade ingen mat hemma. Slapp ju cykla i detta pissväder ner till willys.

Men har varit rättt effektiv idag ändå för att jag har rensat min garderob:D
Eller fixat till den, för igår letade jag ihjäl mig på ett linne å det slutade med att jag tryckte ner allt i korgarnaXD

Åkte sedan med pappa å handlade på coop. Köpte hårfärg, ska testa natural and easy - mocka chokladbrun 584.
Den där casting cream gloss tvättas ju typ ur.
Vi får se hur det blir...har iaf köpt 3 paket av den nya, det bör väl räcka till mitt tjocka hår-.-
Passade också på att köp en cosmotidning som jag nu har legat å lusläst:)
Ska försöka gymma imon, de stängde ju redan vid 13.00 idag:S

Fan vad trött man blir i detta vädret, ögonlocken känns väldigt tunga...

OM EN VECKA FYLLER JAG "=Alltså regn kan vara väldigt mysigt å det var väldigt välbehövligt eftersom det har varit värsta torkan
men nu får det fan vara nog:S
Det har regnat sen tidigt i morse, det blåser å bara öser ner-.- tråååk

Men iaf. Igår var jag å stina på stan...å jag brände 2000 krXD
brände sedan 800 kr på nätshopping på kvällen:D

Härligt att få sin första lön men fan...undra hur länge det räcker. Nu får jag spara resten...
Sov till typ 2, vaknade av att päronen flytt från stugan i ösregnet.
*Suck* jag hade det så lugnt å skönt hemma. Men kan ske tur att de kom hem för orkade inte handla igår å hade ingen mat hemma. Slapp ju cykla i detta pissväder ner till willys.

Men har varit rättt effektiv idag ändå för att jag har rensat min garderob:D
Eller fixat till den, för igår letade jag ihjäl mig på ett linne å det slutade med att jag tryckte ner allt i korgarnaXD

Åkte sedan å handlade med pappa ute på coop.
Köpte hårfärg, denna gången natural and easy mocka chokladbrun 584...hoppas att den är bättre än castingcream för den håller liksom inte, bleks:S
passade också på att köpa en cosmotidning:) som jag nu har legat å lusläst.

Ska försöka ta mig till gymmet imon, skulle ju dit idag men de stängde ju redan vid 13.00-.-
Palla skriva mer nu

hejs


PS: OM EN VECKA FYLLER JAG 20 ÅR!!!!!!


24/7 kl.04.30 2010

Kommentarer

  • MYMiC säger:

    Åh, det kan jag förstå! :D

    Jo, har sett mad hatter , GRYMT!!



    Har du bild från halloweenen då eller? :D

    Grattis i förskott <3

    Kramo!

    2010-07-26 | 23:05:41
    Bloggadress: http://mymic.blogg.se/
  • MYMiC säger:

    Ohoo! grymt :D

    2010-07-26 | 23:44:49
    Bloggadress: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: