Cracked Actor

Krigsföring

Kategori: Allmänt

Ja som ni vet vill jag ju ha den...men den är alldeles för dyr.
Istället har jag nu hittat en annan jag vill ha, Sony Ericsson Vivasz Pro...fast även denna var för dyr då vi räknade ut att
den skulle kosta 369 kr/månaden i 24 månader....vilket blir alldeles för dyrt:S
Så igår var det bråk om det....
har ju haft min mobil i 4 år nu å ska man inte kunna få en ny mobil på sin 20-årsdag?!:O:(

I all min vrede kom jag på att det kanske fanns nån som säljer de på tradera fast till mer hyffsat pris.
Presenterade denna idé för pappa som kom in å frågade mig om jag var sur.
Dum jävla fråga eftersom jag smällde så högt jag kunde när jag kastade igen dörren till mitt rum.

Det verkade som en bra idé tills han fick reda på att man sätter in pengarna först innan man får prylen, det man köpt.
Istället kollade vi blocket å där hittade vi en vivaz (ingen Pro) i Ronneby för 2000 kr.
Pappa slängde därefter iväg ett mail å jag hoppas att den är olåst..eller aa typ har telenorabonnemang...

Det fanns ingen bild på den men tydligen skulle den vara väl omhändertagen å köpt i maj detta året.
Håll tummarna att pappa åker å hämta den...

Har inte mycket planerat idag. Ska snart gå å sola med stina.
Har försökt gå ut med hunden men han vägrar.
Fan vilken diss, inte ens hunden tycker om mig längre..-.-

Hejdå



Kommentarer


Kommentera inlägget här: