Cracked Actor

Lonely work

Kategori: Allmänt

Nu är klockan 20.00. En timme kvar, eller aa typ 45 min tills jag får dra här ifrån.
Är astrött men är ändå pepp inför imon. Fy fan vad kul det ska bli på Hasslö!!!XD
"SUPA OCH SLÅSS Å RAGGA GRABBAR FÖRSTÅS!"

Är hemma själv också å har gjort upp planer inför imon.
Klockan tio ska jag vara i stan å köpa en topp å ett par skjorts typ..hitta nåt på rean...hum hum*:P
Sedan dra till gymmet med stinski. Efter blir det till att göra sig iordning inför kvällen.
Förkrök hemma hos mig, typ bara stina å jag men vi hittar ju alltid på nåt.
Vi måste ju få i oss allt för det är visst visitering innan man får kliva in i öltältetXD

Vi drar in till stan runt 18-tiden för att sedan ta bussen till Hasslö 20 över:)
Kommeer inte vara framme förrän runt kvart över 7 å det tar väl en stund att gå till själva festivalområdet.
Sen har vi ca en timme på oss attmingla runt, dvs snacka med micke å annat folk;D
Frågan är bara hur man ska komma hem. Vi får väl snyltaXD

ÄR så jävla pepp, askul sist de spelade på aspö:D


Iaf nu ikväll ska stina å jag sola..på solarium...första gången för migXD
Hoppas hon inte glömmer solskydd till mig...det är väl det som kan gå fel..att jag ser ut som en kräfta imon
men tar typ bara 10 min...

På lördag blir jag hämtad av pappa sen drar vi ut till stugan för att grilla med family Boija...hoppas det slutar bättrre än förra året:S..ja ni vet, den ödestigra ciggen som sabbade allt.

Men ska aldrig röka ...inför pappa eller de igen.
Men men, klockan har redan blivit halv 9. om 10 min drar jag

Har försökt få tag i smil men han svarar inte, behöver låna 300 till kläder....köper nog inte upp allt men bra att ha.
Lönen kommer ju först nästa fredag:/

stina snålar oxåXD ditt satans mähä;)
skojja bara

love you stinski:)

nu måste jag dra

hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: