Cracked Actor

Nobody knows

Kategori: Allmänt

Jag vet inte om det är mig själv jag ska vara förbannad på eller nån annan.
Just nu känner jag mig bara jävligt ensam.
Å när jag tror att nån ska komma å hålla mig sällskap så slutar det som vanligt.
Människan bangar. Alltid skyller du på nåt.
Du är för trött, det går inga bussar osv:S

Fy fan vad jag hatar velpellar, sånna människor som inte kan bestämma sig.
Antingen vill du eller inte. Ge mig inte falska förhoppningar.
Jag vill inte ha nåt förhållande om det är det du är rädd för.
Inte med sig.
Jag ville bara inte vara ensam...

Kan inte bara allt bli som jag vill att det ska va.
Få den jag älskar utan en massa kompromisser?
Slippa falla för de som är omöjliga att få.
De som redan har ett eget liv med allt vad det innebär...

Jag är så fucking jävla dum.
Så naiv.
Trodde faktiskt det var spriten som gjorde mig känslig, även ifall det aldrig hänt nån gång förut
men tydligen inte.
För nu har det gått 3 dagar å jag är fortfarande deppig.

Betyder det att jag faktiskt har gått å blivit förälskad på riktigt?









Kommentarer

  • Elvira säger:

    sv: Jag känner att jag bör börja se det! xD



    Ohvisst är han SNYGG! :D

    2010-07-21 | 23:18:38
    Bloggadress: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: