Cracked Actor

Avslut...ett nytt kapitel börjar

Kategori: Allmänt

Ja då var detta läsåret avklarat:D skönt med lov:P
Åkte in till skolan, fick betyg å ros...9 VG, 6 G, ett MVG å ett IG...ja idrotten såklart men ska ta igen det nästa årXD
Drog till Aulan å lyssnade på avslutningen med esteterna å rektorns dryga tal...han tyckte han var sjukt cool när han sa "chilla" hahaha, vi börjr igen den 19 aug kl.10.00.
Stina å jag tog oss hemåt på min cykel, tur att stina kan skjutsa;)
Vi hängde hos stina en stund å planerade att dra till gymmet men somnade såklart å hon skulle ju ut med emma ikväll så hon pallade inte hellerXD

När jag steg upp åkte pappa å jag å handlade, hulda fick också sina 400 kr:)
Passade på att köpa en elle-tidning å eftersom jag fick rätt mycket krämer osv så var jag tvungen å dammsuga heöa lägenheten...ska visst göra det i  veckor nu...-.-

Ska försöka ta mig till gymmet imon...det är ju bara den där första gången som är så svårt...
kanske drar till kims studentfest också...men vet inte än.

Ringde jobbet idag också å försökte få reda på schemat å NÄR jag ska börja...han sa att han jobbade på det å att han skulle ringa upp sen....har inte hört nåt sen dess.
Han vill gärna ha ut oss ungdomar som ska jobba där samtidigt så han kan gå igenom larm å andra grejer.
Hoppas verkligen jag får börja redan på måndag för annars blir jag rastlösXD

"In the summertime when the weather is hot...."

nighty night;)




Kommentarer

  • FATMA | sångerska säger:

    Din blogg är rätt bra, fortsätt så! :)

    2010-07-17 | 14:40:55
    Bloggadress: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: