Cracked Actor

Beslutsångest

Kategori: Allmänt

Jag är mäkta besviken nu. Kollade gina.se och min vita klänning finns inte kvar!!!:O
Nu är jag på jakt efter en annan...fan jag ville ju verkligen ha den.
Men har hittat 2 andra.
En som är dyrare på nelly.se och en på tradera som är väldigt billig men oanvänd.


Här är traderaklänningen. Har bjudit 2 kr så om jag får den för det priset å frakten som kostar 36 kr så har jag fått mig en fin klänning för under 40 krXD
Inte illa. Jag älskar de bara axlarna, skitsnyggt men möjligt att den är lite för "docksöt"

Den andra är finns på här:

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/elise-ryan-555/lace-cut-out-dress-555045-1/


Skitsnygg men extrem djup urringning i ryggen, då lär man inte kunna ha bh...å det vill jag absolut haXD
Priset är 399 kr:O + frakten.
Då lutar jag mer åt den andra, priset är skitbra å jag kan ha bh under.
Vad tycker ni?

Hjälp mig:P

Jag har också budat på lite andra saker på tradera:P
bl.a tandblekningssätt (oanvänt alltsåXD) Ionic white, nån asiat som snackar svenska typ...
127 kr får jag betala, frakten inräknat. Annars när man kunde köpa det från tv-shop så fick man punga ut 500 kr.
Så är väldigt nöjd med det. Hoppas nu bara att det funkarXD
Har också budat på 2 böcker och ett halsband.

Har varit ledig i några dagar nu, vilket har varit sjukt underbart.
Jag vet fortfarande inte om jag jobbar på midsommmar för människan har inte hört av sig än:S
Får ta å ringa henne imon...

Var på gymmet igår i 1.5 h:P så duktig. Skulle gått idag också men pallade inte. Imon ska jag däremot gå:)
På torsdag jobbar jag ju...å som sagt midsommar vet jag inget om än. D har väl inte öppet ändå.
För om jag är ledig så åker vi ut till stugan å firar med familjen Boija som vanligt:)

Var lite uttråkad idag så jag letade kändisar på FB...bla Elijah Wood, Billy Boyd. Å eftersom de är bra vän med Orlando Bloom så kollade jag deras vänner å där var han. Å eftersom Orlando är med i pirates-filmerna så letade jag instinktivt efter ja ni vet vem:P Johnny Depp. men hittde tyvärr inte honom.
Men guess what. Elijah bekräftade mig som vän å nu ikväll så chattade vi å jag frågade om han inte kundet fråga orlando om johnny har en FB-profil. Han sa att jag kunde fråga själv men då sa jag att han inte bekräftat mig än.
åå blla bla bla. Sen så loggade han ut. Snacka om dissad av en kändisXD

Aja, så lätt ger jag inte upp. Håll tummarna att Orlando och Billy bekräftar min förfråganXD
Billy har jag ju faktiskt träffat i Göteborg:P för 3 år sedan.
Vilket jag gärna skryter med;D hahaha

Vi får se vad som händer. Jag längtar sjukt mycket tills lönen kommer...alltså på torsdag eftersom midsommaraftonen är en röd dag:)

mmm shoppa:P *Dreglar*

Nu vet jag inte vd jag ska göra för har sovit hela kvällen å är piggelin.
Blir väl film eller nåt.

bye



Kommentarer

  • Jessi Fox säger:

    jösses vad fin den där vita var! eller så var det kanske bara tjejen... hursomhelst, jag vill äta upp bådatvå.

    2010-06-29 | 23:56:30
    Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/
  • modemix/sheima säger:

    ååh herregud vad snäll du är. tack så himla mycket för visat stöd, du är underbar! gör mig så glad så :) puss och kram

    2010-07-06 | 20:20:44
    Bloggadress: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: