Cracked Actor

JAG VILL, JAG KOMMER, JAG SKA!!!

Kategori: Allmänt

Har nu jobbat 3 dagar på mitt sommarjobb å jag trvis, visst det är jobbigt ibland...när man som idag t ex vaktade telefonen i typ 2 timmar å det regnade. Inte en kotte fanns där.
Snacka om att jag var rastlös, å inte får man gå in på FB heller.:(
Jag är alltså ute på Aspö i Lotstornet som numera är vandrarhem/hotell.
Sysslorna varierar, vilket är bra. Diska, städa, bädda, rensa ogräs, klippa gräs, sitta i receptionen å ta hand om kunder. Alltså för det mesta svara i telefonenXD Kanske att jag får laga mat nån gång också:)
jobbar 10 timmar om dagen å det känns. Men å andra sidan, om man jobbar från 11-21 i 5 dagar i streck så är jag också ledig i 5 dagar:) vilket är nice.
Man får frisk luft å mycket motion, eftersom jag cyklar från å till färjan...å sen hem å till in till stan:) samt att gräva upp en del av gräsamattan som jag hållr på med nuXD
Jobbar likadant till fredag sen är jag ledig i 5 dagar, då blir det sol, bad å gymmet å naturligtvis polare;P

Nu till nåt annat...min 20-årsfest.
Som ni vet vill jag ha liveband, Hayride Hustlers med Micke:) fick veta att på sailet är de uppbokade. Priserna fick jag också veta. För just detta bandet får man punga ut 5000 papp:S
Jag var dum nog å talade om detta för päronen å de höll på att flyga i taket.
"Aldrig!!!!:O" sa de. Men hallå?? jag betalar ju...kommer ju tjäna fett med pengar i sommar!!!:O
Men nej, jag ska inte lägga pengar på det, inte på en kväll.
Jävligt surt eftersom jag fyller 20 år å det gör man bara en gång å HALLÅ!!! JAG ÄR VUXEN!!!
Så nu är jag pissed off på riktigt.:@

Men har mailat Micke igen å frågar om priset å för Hayride får man punga ut 5000 pappa:O:S
Visst det är mycket pengar. Jag har skrivit nu igen å frågat om priset är förhandlingsbart. De får ju faktiskt gratis käk å DRICKA!!!:D
Får se vad han svarar men innan sa han iaf att hans morsa också fortfarande bestämmer över honom för att inte tala om frunXD
Det var faktiskt lite roligt. Jag sa också att han gärna fick komma ändå å äta å dricka lite gott. Han skulle fundera på det:) men jag hoppas han kommerXD
Det är ju priset allt handlar om. Mamma å pappa tycker att de kan komma å spela gratis fast akustiskt-_-
Alltså halllåå ofta man hör basen då.
Tröga männikor.
Det är ju pappa som är mest motståndare för han blir argast, hade jag inte haft pappa så hade jag lätt kunnat tjata på mamma hon skäller inte så jävla mykke som han gör.
Fan, han ska alltid skälla.
Vad ska de bry sig, de ska ju bara i stugan...ååå!!!:s

I en drömvärld hade jag sett till att gästerna lägger ihop till åtmintone hälften av summan för det blir nog 25 pers...men så girig tänker jag inte vara.

Alltså, varflr ska jag lyssna på mamma å pappa, jag är vuxen å kan fatta min egna beslut...spara..hell no
Mina ihoptjänade pengar...bara MINA.

Det är som Emil i lönneberga då han ska köpa sockerdricka på auktionen.
"Nä nu blir jag arg. När jag inte har pengar så kan jag inte köpa sockerdricka men när jag äntligen har pengar då får jag inte köpa sockerdricka! När i hundan ska jag köpa sockerdricka!?"

Ja preis så känner jag nu. Aning frustrerad över att folk inte ser mig som vuxen än.

Men jag ska tjata..åå vad jag ska tjata.

Nu ska jag sova

Fuck you very much!!!


Ge mig SOCKERDRICKA!!!(LIVEBAND)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: