Cracked Actor

Less på allt

Kategori: Allmänt

Just nu känns allt bara skit, känns som om jag befinner mig i nåt gränsland.
Jag står still och allt omkring snurrar runt i världens fart.
Känner mig som en zombie, jag går runt å tänker på hur allt kunde ha varit.

Hur jag än gör så blir allt fel. "ska du börja med sånt nu också" och "har inte vi haft tillräckliga problem med dig?"
Tack så jävla mycket för den!:´(

Ni vill att jag ska vara självständig och skaffa mig ett eget liv men ändå springer ni efter mig som flugor efter skit.
Omöjligt att frigöra sig. Jag är vuxen men inte fan blir man behandlad som en.
När jag berättade om att vi ska paddla imon så blir det ett jävla tjat.
"var försiktig och se till så att du har flytväst"
ÅÅ åt helvete, LEAVE ME ALONE!

Om jag hade haft pengar hade jag flyttat för längesen.
Jag längtar verkligen till den dagen kommer.
Var hemma själv i helgen och guuud vad skönt det var!!!


"I want to break free
I want to break free from your lies
You´re so self satisfied I dont need you
I´ve got to break free
God knows
God knows I want to break free"















Kommentarer

  • Magdaaa säger:

    jag vet precis vad du menar. Och visst, när någon säger att man ska va försiktig så är man ju bara rädd om en :) Men ibland kan det bli för mkt av det hela. Finns här iaf <3

    2010-06-10 | 00:04:23
    Bloggadress: http://starrynite.blogg.se/

Kommentera inlägget här: