Cracked Actor

Nu vet jag!!!

Kategori: Allmänt

Nu  vet jag precis vilken mobil jag vill ha:P
den nya iphone 4XD


Har läst på å den låter smidig å lätt men ändå bra med bra upplösning.
Funderade på x10 mini innan men den är bara för pluttig å den vanliga är för stor.
Denna är mer lagomXD
Så ja den blir det. Den börjar typ säljas i juli..lagom att man fyller år i augusti då:P hehe

För övrigt så gick det bra på Långö idag, låg å solade å badade med stina tills halv 5..var ju lagom mör sen.
Har typ solfrossa nu å är sjukt trött trots att jag har sovit.
Imon är det sista dagen, samling i klassrummet med tårta å sen avslutning i aulan:D

Får inte glömma å ringa till jobbet å få reda på tiderna...ska försöka börja på måndag.
Har så sjukt ont i nacken, vet inte varför:S

nä nu ska jag ta en varm dusch:)

godnatt

Kommentarer

  • z a n n y h ♥ säger:

    sv: ja du får tycka som du vill :)

    2010-06-09 | 14:15:06
    Bloggadress: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: