Cracked Actor

Tummen ur!

Kategori: Allmänt

Fy fan vad jag känner mig duktig nu:P har precis varit på gymmetXD
Å jag får träna hela sommaren gratis:P
Var där en timme, man måste ju börja lugnt.
En timme om dagen borde göra susen å ge drömkroppen.

Frågade stina om hon skulle med men hon skulle ju på emmas studentfest...jag längtar sjukt mykke tills det är min turXD då jävlar!!!;P

Händer nog inget speciellt ikväll, många ska ut men är inte så pepp.
Jag planerade ju min 20-årsfest igår...eller aa spånade lite å nu har jag hittat en skitsnygg klänning som jag gärna vill ha. En vit i spets på gina för 249 kr, mykke bra pris...den är bar i ryggen å eftersom jag kommer bli "sexbrun" i sommar så kommer det se skitsnyggt ut.



Måste ha!!!!







Tror det kommer blir en toppensommar, ska jobba= tjäna pengar, träna gratis på gymmet:P å bara ha sjukt roligt.
Idag är det ju inte vidare väder men det fixar sig nogXD

Detta ska fan bli den bästa sommaren någonsin!

Nä nu ska jag hoppa i duschen å bara chilla resten av kvällen:)

bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: