Cracked Actor

Lysande framtid

Kategori: Allmänt

Vilket jävla skitväder...är det det här som man kallar svensk sommar?:S
Har legat pall hela dagen för har varit svintrött...inte för att jag har gjort nåt men ändå.
Världens jävla mensvärk också...ska aldrig ta ett sånt skipiller mer:S

Orkade inte ens tills kims studentfest....har varit rastlös hela dagen å haft astråkigt men pallar inte hitta på nåt heller.
Helt sjukt....


Har funderat å planerat lite på min 20-årsfestXD
Stina å jag pratade häromdagen hur roligt vi har ute när micke spelar..då tänkte vi att man kunde hyra in han och bandet till festenXD
Han har visst nån hemsida, eventgrejXD

Det hade varit nice...frågan är bara var man ska vara...å får grannarna fnatt om man spelar för högt.
Har ju haft musik på högsta många ggr fram till ett på natten....det är väl ingen skillnad med live-musik...?
Högtalarna behöver ju inte vara på full speta liksomXD

Eftersom jag fyller år på en söndag så blir festen nån av dagarna då sailet är.
Hoppas de vill å kan, risken är väl att de är uppbokade, de brukar typ spela i öltältet...

Om ni kommer till mig får ni gott käk å dricka!!!XD
Vanliga reglerna gäller för er andra, egen drika tages med å annat smått å gott, typ chips å godis om ni så vill.
Maten bjuder jag påXD antagligen blir det potatissallad å nåt kött;P
Ni behöver inte köpa present men om ni vill det å har pengar i överflöd så är det välkommetXD
hahaha:P

Om alla som jag tänkt bjuda in kommer så blir vi typ 20 persXD
å om det blir livemusik några till:P

Shiit fy fan vilket ös det skulle bli

men vi får se

Jag menar, man fyller ju bara 20 år en gång...med allt vad det innebär;)

BOLAGET!!!!!

Tur att man kommer tjäna pengar för det lär kostaXD

Kan inte fatta det 20 år...fy fan vad gammal man börjar bli....LOL

Imon ska jag försöka gå till gymmet.

hejs



















Kommentarer


Kommentera inlägget här: