Cracked Actor

13th of June

Kategori: Allmänt

Har sjukt tråkigt just nu. Blev en slappdag...sovit tills 19-tiden:S
Fattar inte vrför jag alltid ska vända på dygnet när jag är ledig.
Men inte länge till får jag hoppas. Imon ska jag ut till aspö å få reda på mitt schema, semester å larm å säkerhet osv.
Hoppas det blir bra tider så man får lite fritid också....

Det blir grillning också på stranden med en massa folk. FB evenemang:)
Spela volleyboll med gamla gänget:)
har ju inte sett en del sen jul.

Så 11-16 aspö och 16.30-19 grillningXD
full dag alltså...skönt:)

Är så jävla sugen på glass nu men har inte hunnit köpa nån.
Ska ju egentligen inte äta nån helller men om jag tränar varje dag så tycker jag att jag kan få fuska...
aja...alla dagar utom idag då.

De flesta är väl ute å röjjer ikväll igen. Det verkar inte finnas nåt stopp...kännns som om de hållt igång i flera dagar i å med allt studentfirande.

ååå fan vad tråkigt jag har!!!
är skitpigg också..vad ska jag göra hela natten?
Inget på tv, alla festar å däckar när de kommer hem.

fan kan inte sitta här å skriva hela natten.
Men om ni är pigga å har tråkigt kan ni skriva på msn;)

hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: