Cracked Actor

Vart tog de vägen?

Kategori: Allmänt

Har just kollat mitt konto, har bara 200 nånting kvar!!!:O å jag som är skyldig Hulda 400 kr:S
Jag är ju säker på att jag skulle ha minst 400 kvar. Fuk fuck fuck!!!:/
Jag får komma på nåt tills fredag för då är det betalningsdags.

Hade min sista musiklektion idag:(...kommer kännas konstigt, inte för att jag är bästa vän med musikaltjejerna men Micke kommer jag sakna:( han är en bra lärare, har haft tålamodet att lära mig trots att jag rätt ofta gnällt över de där kvintackordenXD
Stoffe kommer jag ju träffa igen nästa termin, han valde ju okså teater;)
Längtar sjukt mykke...estet ettorna hade en teater om katter idag vid 11, jag tvingade med stina trots att vi var hungriga.
Det var roligt, de var kanske inte jättebra men roligt var det.

Hade en tråkig lektion med Wännman sen fick vi rätt lång rast tills det var dags att göra provet. Det sista!! i BKF, så jävla skönt att ha det bakom sig nu. Hoppas att det gick bra.

SEfter det gick Stina å jag på stan en stund, mötte Malin oh Alma å sn var det bikinijakt, stina hittade äntligen den hon skulle ha. Å jag hittade massor som vanligt som jag ville ha...eller kanske inte massor...men om jag hade haft hur mykke pengar som helst hade jag lätt kunna shoppa för 10 000 kr på en endaste dagXD
Vi blev jävligt hungriga å köpte oss varsin kebabrulle trots att vi lovat varandra att vara nyttiga, men hallå, man måste ju ätaXD

Tog bussen hem till kim och där var vi fram tills för typ 1.5 timme sen. Vi kollade film, spelade monopol å lirade gitarr, men stina vara uttråkad så kim å jag var tvungna att sluta...
Så efter att i natt ha fått 2 timmars sömn och varit uppe hela dagen utan min eftermiddagslur är jag nu astrött!!!:P
Det känns skitbra.

Imorgon börjar jag 9.15, då ska vi rensa skåpen, ha tårtkalas i wämöparken och redovisa i samhäll.
Fan vad nice, slappt å bra.

Nu blev det för mykket skrivet så ni orkar väl inte läsa men skit samma, måste skriva av migXD

bye


STINSKI!!!:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: