Cracked Actor

Brutal Workout

Kategori: Allmänt

Jo idag märks det hur otränad man är:S Fy fan, ag kan knappt stå upp, sån träningsvärk har jag.
Kunde inte ens gå till skolan idag, å sen märker jag av halsen...typ lite svullen.
Det jag gjorde igår var:
Först hade alla uppvärmning-ett helt friskispass
Sen fick man välja mellan spinning å boxning, jag tog givetvis boxning å började minnas hur ont det gör i handlederna om man vrider fel.
Sen fick man välja antingen ett lite lugnare spinnningspass eller också ett corepass.
Jag valde core - rygg å magträning:S
Sen äntligen fick man gå å käka. Hade lunch i 2 timmar men eftersom jag eller alla åt så jävla mykke för vi var döhungriga så fick vi asont i magen allihopa. Det hjälpte ju föga att vi sen en timme efter att vi käkat skulle ha Affrodans.
Det var skitkul men inte när man nästan håller på att spy:S å får håll.
Efter det fick vi äntligen gå hem, å jag somnade i soffan direkt. Jävligt ofräscht alltså.

Så nu idag har jag bara legat...skulle äntligen haft musik i morse men det sket sig ju.
Värst är benen och rygg+axlar....kan knappt sätta mig på toanxD

Lovade mamma att gå ut med hunden men fan...jag kan ju inte. Riktigt vårväder ute ju.
Har iaf lov nu, men tyvärr blir det bara att plugga hela veckan.
Har nu två prov att göra efter lovet. Idrott och Hälsa samt det jag skulle haft idag då, Pedagogiskt ledarskap.
Sen en fet jävla fördjupningsuppgift om friluftsliv:S Ska vara färdigt den 8/4 å jag har knappt börjat.

Men nästa fredag på långfredagen blir det återträff med alla tjejer och kanske även killar som flytt kalle krona för att plugga på annnan ort. Tjejmidda på Harry´s:) och fest hela natten;D
Vill helst vara färdig med allt skolarbete då liksom.


INTE JAG!!!!
haha mål kanske?

Fan måste börja plugga nu:S

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: