Cracked Actor

Drömmar, och då menar jag inte kakorna

Kategori: Allmänt

Fan, jag vill så mycket med livet. Men känns som om jag står stilla heöa tiden, inget blir av.
Har en massa drömmar om musik och teater.
Jag älskar ju teater och film, varenda gång jag ser på film så försöker jag tänka mig in i rollen.
Och nu senast när jag var på RENT så tänkte jag...om jag kanske nån gång i framtiden också kan stå på scen sådär...
Fast har inte spelat teater sen jag var 10 år...då var man ju inte direkt seriös..XD
Men jag vågade iaf;D

Alltså i skolan gillar jag och synas å höras...uppmärksamhet:)
Men när det väl gäller så vet jag inte om jag skulle våga:/

Har ju valt scenisk gestaltning (teater) som I-val i trean men fan....orka vänta tills dess.
Vill veta nu om jag är nåt bra å börja lära mig.
Önskar jag hade tagit kursen i år istället för den där jävla engelskan....-_-

Kollade upp en sida statist.se, där kan man ju registrera sig...tror det är nån avgift på 99 kr.
Har man väl råd med men om man nu skulle få nåt jobb då...allt händer ju i stockholm. Ska man då betala
resan dit själv eller? å hur blir det med boende..?:/
Om det är nån som vet hur det funkar så kan ni väl kommentera...

Jag vill spela teater....:S

bläää palla mer nu.

hejs

Personen ifråga tror jag inte behöver nån presentation;D

Stora förebildenXD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: