Cracked Actor

"Har du varit uppe hela natten nu igen?"

Kategori: Allmänt

Nej pappa!!! det har jag inte....bara för att jag är uppe innan dig behöver det inte betyda att jag aldrig gick å la mig.:@
Aldrig får man "Jaha är du uppe, vad duktig du är:)" Nej hela tiden ska man få utskällning å fingret  ansiktet att
"idag går du minsann till skolan".
ÅÅ så störigt. Jag vaknade för typ en timme sen för att jag var så jävla hungrig. Drömde om pizzaXD
Har suttit nu å fördrivit tiden med att ta nya kort på mig själv...LOL

Igår såg jag att Morgan hade kommenterat en av mina bilder jag gjort på honom i webbface:D Trevligt att han hör av sig då å då:) För övrigt sov jag hela dagen igår.
Nu är det ny vecka, och faktiskt så bävar jag inte för nån läxa...det är väl fördjupningsuppgiften som jag inte vet riktigt men har iaf börjqat samla på mig fakta. Det blir om segling...fast det innefattar ju rätt mycket. Aja bara jag blir godkänd på skiten.
Börjar skolan halv 10, tror jag..om vi nu ska ha mentorstid...

Ska byta bok i engelskan för den är tråkig. Det finns väl inte nån som förstår Irländsk slang i sverige?? eller?:S

Det är också trevligt att solen lyser såhär på morronen, det har jag saknat men vår lär det väl knappast bli riktigt än.
Nåt som däremot inte gillas är de där pillerna som inte har kommit än å det var en vecka sedan i fredgas jag beställde de.
Jag har säkert blivit lurad på mitt kontonummer:S
Vi får se vad som händer och fötter....får väl göra som nirmalt folk å börja träna men det var tänkt att de där superpillerna skulle göra så att jag slapp bo på gymmey å då kan det hända att det blir som innan, i strävan efter att få snygga magmmuskler....å det har jag ingen som helst lust med.

Nu pallar jag inte mer

hejs



Egobild!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: