Cracked Actor

Insomnia

Kategori: Allmänt

Fan vad pissig jag är!!XD men pallar inte gå upp igen. Egentligen hade jag behövt sova men har ingen lust.
Jag kan ju börja med att säga att melodifestivalen SÖG, alla som är min vän på FB har säkert sett detta, då jag friskt ventlierat vad jag tycker:P Men för alla som inte vet så säger jag det igen.
HUR FAN TÄNKER SVENSKA FOLKET?!!!!
Andreas skulle ju ha vunnit...jag kom på mig själv att skrika åt tv..hahahaha. Nä men fan vad
besviken jag blev å är fortfarande.
Därför har jag nu hela natten tröstat mig med ett antal Johnny Depp-filmer, dvs "From Hell" och "Donnie Brasco"
.........................................................................
........2 min senare

Så nu har jag pinkat, skönt:)
Var var jag..just det...johnny depp:P mums.
Jag ska fan bli skådis så jag får hångla upp honom i nån filmXD
Å på tal om hångel så brkar man ju säga att 10% är kärlek och resten är typ bara bakterier å på tal om bakterier
så har jag faktiskt (tänka sig på en lördag) pluggat naturkunskap:O
Bara fick ett ryck å kände för det, så slipper man det sen.

Var också ute på promenad därefter, alltså innan melodifestivalsskitet å då hände en rolig grej.
En liten bil kom å hade högsta volym på å allt bara dunkade
Men låtvalen var väl kanske inte helt...det var Paul Simon med "You can call me Al", den låten som har videon där Chevy Chase är med iXD hahaha å detta är för er som inte vet, 80-tal. Alltså 80-tal är det inget fel på men den låten var lite rolig

Jag ser också att folk har kommenterat min blogg, bla att en är mysig:P hehe
Tack så mycket....jag hoppas att jag får fler läsare.

Imon ska jag hjälpa mamma med tvätten...eller ska...hum...hon lär få tjata extremt mykke.

Nu blir det mer film "Blow" med allas vår Johnny<3

hejs


Donnie alias Joe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: