Cracked Actor

Inte nu igen..I´m a fool

Kategori: Allmänt

ÅÅ så jävla störigt, har precis spärrat mitt kort för att jag har läst vidare om de där jävla Acai-tabletterna, för jag har fortfarande inte fått de. Så jag sökte vidare å hittade att det vr en sk bluff, eller aa. De finns ju och köpa men inte gratis, alltså så man får testa. Utan man binder upp sig på nåt konstigt sett sen dras pengar från kontot:S
Jävla skit. Tydligen är det nåt pyramidspel där de överst tjänar flera hundra tusen på det.

Men visst de finns och köpa, så ska göra det när jag får pengar....typ från USA 39 dollar burken eller vad det var å det är runt 280 kr. Jag är så jävla lättlurad...
Så glöm sidan jag lade upp innan, det är antagligen bara bluff för jag fick kvitton via mailen men produkterna har inte kommit än å nu har det typ gått 10 dagar å de skulle komma inom 2-3. MY ASS!!
Så nu kommer ett nytt kort inom nåra dgar å sen en ny kod. Jag hade ju precis beställt ett nytt för att det andra krånglade å var typ avmagnetisert-_-

Iaf, skolan var förvånansvärt bra idag...WEIRD!
Vet inte om vi har engelska imon, minns inte vad hon sa..om det är fler som ska redovisa...?
Och jag fick ett meddeöande till från Micke att vi ställer in BÅDA lektionerna denna veckan.:(
Längtar tills den där jävla musikalen är färdig så man kan få spela lite själv.

Jo just det, Jocke släppte världens bomb i morse, trevligt att få reda på sånt såfort man kommit till skolan, kände mig relativt glad idag nämnligen. Jo jag fick ett fult litet papper om frånvaro...gissa vad?!
IDROTTEN!!!!
Om Nicke har nåt att säga så kan han komma till mig själv, fegis.
Jag har anledning att inte vara med. Så iaf, jag blev skitsur på Jocke för att han sa att han hade varnat mig...OCH?!:O
Du är inte min farsa!! Jag har redan en, det räcker med en surgubbe:@
Sen bara frågar han "Vill du att jag ska följa med när du ska prata med Nicke?"
Vad fan ska du göra åt det?!  sa jag då. Jag är fan snart 20, så säg inte till mig vad jag SKA göra!!!
Så jävla dumt "vill du att jag ska följa med" fy fan, nej du kan gå själv ditt jävla pucko!!!!
ÅÅ, jag slängde igen dörren i nyllet på honom å han vet gott å väl att det inte är nån idé att bråka med mig.

Jocke kan köra upp det där jävla pappret i arslet och nicke kan gå å sätta på nån gammal elev, det brukar han ju göra.
Skit på er båda två. Å skit på dig du som kom på den brighta idéen om att idrott skulle räknas in i slutbetyget!!!!
FUCK YOU ALL!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: