Cracked Actor

Jag tänker inte ha nån rubrik!

Kategori: Allmänt

Har precis kommit hem från skolan...fick sluta tidigare, det var ju snällt. Somnade ju nästan på ntukunskapen.
Och jag fick reda på mitt betyg på provet...VG!!!!;D....jag är helt chockad, i högstadiet hade jag ju knappt G...ofta.
Vilken lärare man har spelar nog rätt stor roll iaf.

Hann precis med bussen, om det inte varit så satans kallt hade jag kanske gått.
Kollade brevlådan, men inget till mig. Hoppas då att de där pillerna kommer imon.
Inte har jag fått min lön helller...jag är i stort behov av den nu.
För övrigt hr jag bara en massa läxor. Orkar inte räkna upp allt.
Ska försöka göra de nu om jag kan slita mig från FB och datorn, har tagit en gerimax ginseng brustablett. Energi?
Det får vi väl se.
Inget nytt på jobbfronten heller, fick ett meddelande av Harry´s Silver via FB att de öppnar på torsdag...
konstig dag att öppna på men om jag fattade rätt så kom man in "året då man fyller 20"...det stod typ det.
Hoppas det är så annars blir jag jävligt besviken, vi har ju bara PM och Playbar.
Ska ringa till Harry´s och fråga om jobb, har redan mailat mitt CV men det gäller att ligga på.
HUm...nåt mer....jo
Nu vill jag ha sommar!!!

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: