Cracked Actor

Lust for Life

Kategori: Allmänt

Min säng är skönast i världen, jag är sugen på glass, trött...hade varit nice med en cosmo, glamour eller elle-tidning.
Ska handla sen vid 5. Har bara haft en å en halv lektion idag. Redovisningen i eng tog jag mig igenom...heelt själv-_-
Å nu ska vi börja läsa en bok istället...hittade "Angela´s Ashes".
Efter brukar jag ha musik men fick ett meddelande av Micke igår att det var inställt.
Mötte de andra å frågade om de fått nåt men nej, det hade de inte...då blev vi fundersamma...varför skickar han bara
till en person. Så vi gick upp å frågade. Jag hade rätt (som vanligt) och svar på varför han bara skickade till mig var att han tycker bäst om mig:P haha det sa han juXD så där ser du stoffe;D

Iaf...lång jävla håltimme...tog lunch när de öppnade matsalen å sen hade vi pedagogiskt ledarskap...en halv lektion, läsa igenom ett stycke text sen fick vi gå för dagenXD chill som fan. Det tackar vi jocke för, han är ju i fjället:)
Nä uscha vad trött jag blev...sova en stund nu
sen glassXD mums



LjusfenomenXD

bye smurfs!!!

Kommentarer

  • Lona säger:

    allt bra?

    2010-03-13 | 12:21:56
    Bloggadress: http://lonatrogen.blogg.se/
  • jennifer säger:

    sv: jag kan inte annat än hålla med dig. undrar jag också om pengabegäret är så stort att de är villiga att frivilligt skada sig själva för det. och angående det sista du skrev i din kommentar, hoppas att du är frisk nu och mår bättre, jag har själv varit där och lät mig förstöra mig själv utan att förstå det. när min bästa vän gick bort på grund av det fick jag glödlampan tänd och förstod mitt off and on beteende och har lyckats klara mig med hälsosamma (övervägande iaf) vanor.

    2010-03-13 | 15:21:38
    Bloggadress: http://weibull.blogg.se/
  • Emelie <3 säger:

    Åh vilken mysig blogg (:

    Kramis <3

    2010-03-14 | 02:17:55
    Bloggadress: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: