Cracked Actor

Much to do

Kategori: Allmänt

Har i helgen hunnit med allt jag planerdeXD å lite till. I fredags hade jag mitt mys som vanligt.
Lördagen blev städdag å det känns underbart å ha det färdigt. Senare på kvällen kom Magda över och vi kollade film.
Ingen av oss pallade festa så vi myste hemma hons mig istället:)
Igår träffade jag Roland och fick äntligen läsa den tjocka bunten papper:S....både lite roligt å jobbigt att läsa.
Sen vid halv 4 invigde Magdet och jag den nya bion. Missuppfattade tiden så Magda var något putt på mig men det gick ju över senXD. Det blev naturligtvis "Alice in Wonderland" och det kan ju inte bli fel när Tim burton och Johhny Depp jobbar ihop.;D Älskar den;)
Det blev lite choklad och snacks till filmen och det är jag värd efter storstädningen i lördags:)
Fick skjuts till Willy´s av Magdas kompis Anna, sen skilldes vi åt och jag vandrade hem.
Å strax efter jag berättat om filmen slocknde jag å vaaknade på dum tid.

Idag pallade jag inte skolan, tänkte bara skippa svenskan men råkade somna omXD
päronen är ju inte speciellt glada över det, but I will tell you a secret...I don´t care!!!!!
Har if gjort nytta idag å varit ute med hunden å gjort lite läxor.
Kollde posten och fick äntligen min tandblekningsgrej idag:D så jag provade den med en gång.
Lite skilnad ser man men det behövs fler ggr. Ska ju öka tiden också.

Imon måste jag gå till skolan...ska duscha nu sen sätta mig lite med ännu mer läxor.
Drygt men man kommer ju inte undan...

Tar en dag i taget.


Skenorna i. Känns som rena julafton när man har köpt nåt nytt:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: