Cracked Actor

Nytt för idag

Kategori: Allmänt

Som ni ser så har jag fixat min blogg lite. Krångligt som fan är det, med alla färgkoder å tecken:S
Men jag har lyckats lite iaf Headern gjorde jag i paint sen fick jag prova mig fram.
Är inte riktigt nöjd än men det får duga sålänge.
Jag vill ha lite bilder under arkivet där på den gråa bakgrunden så om nån kan fixa det till mig så hör av er.
Sen att få sån där transparentgrejs så bilderna går in i varandra:).

Och för den annonyma person som kommenterat inlägget om pillerna, jag fick de igår, eller iaf ena burken.
Jag ringde upp å den andra burken bör komma när som helst.
Nu får vi se om de fungerar.
Å snälla, om ni ska kommentera så var inte så feg å var annonym.

För övrigt har jag sovit största delen av dagen och pluggat som fan.
Tänkte att jag skulle ta en lite pause nu med promenad innan "Jakten på JUlia" börjar klockan 20.00.
Morgan sitter ju i jurynXD

Håll tummarna att jag får svar från nåt av jobben jag sökte igår också.
Orkar inte räkna upp alla dock.
Önskar också alla estetelver och övriga inbblandade"Break a leg" till premiären av RENT Ikväll på Konserthuset!!

Ha d!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: