Cracked Actor

REGN!!!!

Kategori: Allmänt

Denna dagen har varit lång. Det känns som om den aldrig tar slut.
Vaknade till sol imonrse..eller runt 11 då.
Tänkte ta en promenad men när jag klev ut från duschen så var det mulet å det dröjde ju inte länge förräns det började regna...spöregn:S
Åkte med päronen och handlade istället, mamma fyller ju år så hon ville välja ut nåra blommor.
Detta tyckte både pappa å jag var extremt tråkigtXD

Så eftersom det har regnat hela dagen så har jag bara suttir framför datorn å tv, pallade inte ens plugga för jag fick int i huvudet...kändes som om jag skulle få feber med.
Enda höjdpunkten på tv ikväll var Jakten på Julia.

Är trött nu men vill inte gå å lägga mig, är samtidigt jävligt rastlös å vill göra nåt men vet inte vad.
Jobbig känsla:S

Har inte ens käkat min glass...tänkte jag skulle hålla mig till påskafton eller nåt.
Har smuttat på ett glas Bailey´s men inget är som glass:)

Jag längtar tills studiebidraget kommer. På onsdag.
Å har typ en massa att göra i veckan.
Städa rummet, plugga och hälsa på mina gullungar på dagis.

Har skickat iväg fler CV också....tänk om man kunde få sig ett jobb...-_-

Palla (äpplen)

godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: