Cracked Actor

Jag=flitig

Kategori: Allmänt

Alltså fy fan vad jag är duktig, hela helgen har jag bara pluggat.
Men måste ju göra det, vill inte vänta tills sista minuten, då får jag panik:s
Jobbigt med alla måsten, jobbigt att vara vuxenXD
Tror jag behöver ett krumilur-piller eller nåt:)

Det jag har pluggat är:
Pedagogiskt ledarskap, grupprocesser, egen uppgift och frågor.
Idrott och hälsa-till provet som jag kom på att jag inte kan göra på tisdag för då ska alla tvåor kolla på RENT.
Sen idag har jag faktiskt börjat på fördjupningsuppgiften i natur och friluftsliv:S
Längtar till det är över och allt är inlämnat. Uppsatsen ska vara inlämnad senast den 8 april:S....
vilket betyder att det inte är så mycket tid kvar:S

Pissigt som fan, vill ju njuta av våren, det lilla som har kommit:)
Iaf, igår var det premiär på "Jakten på Julia", inget nytt koncept men MORGAN är ju inblandadXD
Då vill jag gärna kolla. Och idag hade jag paus i mitt flitiga pluggande och sappade förbi kunskapskanalen,
och där är Morgan IGEN!!:D Mamma sappade å jag skrek STOPP!!!! rakt ut.

Det var en föreläsning om ungdomars ohälsa och han berättade om sin svåra barndom:(
Men kom in i slutet så har sett det på nätet nu, kände mig ganska lökig när jag sökte på kunskapskanalen...inte min grejj precisXD
Jag kände igen mig jävligt mycket i det han sa om konflikter och hur man skyddar sig.
Undrar när jag hittar min sköld?
Försöker ta åt mig av vad han säger men fan så svårt det är.
När jag blir förbannad är jag inte och leka medXD

Morgan har varit på tv hela helgenXD och imon är det "Arn" på 4:an å där är han ju med också;)
YEAH!

Nåt mer å säga...?
Ja just det
Jag har varit uppe sen kvart i nio idag och har inte sovit alls!!!!
WOW

Nu ska jag fortsätta kolla tv

Här är länken till föreläsningen:

http//:www.ur.se/play/157055

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: